مجله

زاویه پلاس

جستجو پیشرفته محصولات
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در زاویه پلاس شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت زاویه پلاس و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در زاویه پلاس شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت زاویه پلاس و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

پزشکیان : من رئیس جمهور کشوری هستم که بارها تهدید شده و هیچگاه دیگران به کمک ما نیامده اند و ما آموخته ایم باید خودمان برای امنیت خودمان کاری کنیم.

پزشکیان: به مردم آزادی‌خواه سراسر جهان می‌گویند «یهودستیز»! به مردمی که علیه ظلم آنها بپاخاسته‌اند می‌گویند تروریست

پزشکیان: وحشی گری دیوانه‌وار اسرائیل در لبنان باید متوقف شود

پزشکیان: آمریکا سردار محبوب ما را در فرودگاه بغداد ترور کرد- تجاوز گسترده صهیونیست ها در لبنان بی پاسخ نمی‌ماند

رییس‌جمهور: حضور قدرتهای خارجی در منطقه عامل بی ثباتی در منطقه است ایران سرزمین هیچ کشوری را اشغال نکرده است. ما از ضرورت اتحاد منطقه و تشکیل یک منطقه قوی سخن گفته ایم. باید بپذیریم که همسایه هستیم.

پزشکیان:آماده تعامل با اعضاي برجام هستیم؛ اگر تعهدات برجامی به طور کامل و با حسن نیت اجرا شود، می توان در مورد دیگر مسائل هم وارد گفت‌وگو شد

پزشکیان: تنها راه پایان دادن به کابوس ۷۰ سالۀ ناامنی در غرب آسیا بازگرداندن حق تعیین سرنوشت به فلسطینی‌هاستپیشنهاد می‌کنیم تمامی مردم فلسطین در یک همه‌پرسی سراسری آیندۀ خود را تعیین کنند.

پزشکیان: ما خواهان صلح برای مردم اوکراین و روسیه‌ایمایران در ماجرای جنگ اوکراین از هرگونه راه‌حل صلح‌آمیز حمایت می‌کند.

پزشکیان خطاب به مردم آمریکا: این ایران نیست که کنار کشور شما پایگاه نظامی ساخته است ایران کشور شما را تحریم نکرده و مانع دسترسی شما به نظام پولی و بانکی نشده و سران ارتش شما را ترور نکرده، بلکه آمریکاست این کارها را کرده و عزیزترین سردار ایران را ترور کرده است. بحران اوکراین تنها از طریق گفتگو پایان می‌یابد

پزشکیان: تنها می توانیم به مردم و توانمندی بومی خود متکی باشیم/ با هیچ کس دعوا و جنگ نداریمایران مصمم است به تامین و تضمین امنیت خود نه ایجاد ناامنی برای دیگران-ما خواهان صلح برای همه هستیم و با هیچ کس دعوا و جنگ نداریم

بخش پایانی سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل:پاسخ مناسب به چنین پیامی که از ایران صادر می‌شود، اعمال تحریم‌های بیشتر نیست بلکه اجرای تعهدات قبلی در رفع تحریم‌ها برای بهبود واقعی شرایط اقتصادی مردم ایران و زمینه‌سازی براي توافق‌های بیشتر است.امیدوارم این صدا از ایران امروز به خوبی شنیده شود.